Alert Warning ! Gang of Criminals

🚦الرٹ  وارننگ 🚦! جرائم پیشہ ڈاکو گینگ

شہرلودہراں بہاولپور ملتان بھکر  لیہ جھنگ ٹوبہ اور گوجر       ہ ا گردو نواح والے اپنے گھر، دفتر، سڑکوں اور بازاروں میں زیادہ محتاط رہیں۔اندرون سندھ سے بہت سے سخت گیر جرائم پیشہ ڈاکو گینگ اندرون سندھ میں سیلاب کی وجہ سے پنجاب میں داخل ہو کر آباد ہو چکے ہیں۔

یہ مرد بھاری ہتھیاروں سے لیس خطرناک ہیں اور ان کی خواتین ساتھی بھی ہیں۔ان میں سے زیادہ تر مسلح ڈاکو خطرناک اغوا کار اور قاتل ہیں۔خاص طور پر رات کے وقت غیر ضروری طور پر باہر نکلنے سے گریز کریں اور الگ تھلگ راستے اور خالی سڑکیں نہ لیں۔

3/4 دن پہلے صبح  6  بجے بکھی نالہ سے ثقلین ارائیں دکاندار اور مستری زوار ارائیں  کو مارا پیٹا گیا اور لوٹ لیا گیا۔ اس کے علاوہ درجنوں گھروں میں چوری کی وارداتیں ہو چکی ہیں.برائے مہربانی اضافی نقدی، مہنگے سیل فون ساتھ نہ رکھیں اور زیورات نہ پہنیں۔ .براہ کرم ڈرائیونگ کے دوران یا پارکنگ موڈ میں اپنے اردگرد کے ماحول سے ہوشیار رہیں۔

براہ کرم یاد رکھیں یہ سخت اندرون سندھ ڈاکو گینگز بے رحم ہیں اور مردوں، عورتوں یا بچوں کو اغوا کرنے یا گولی مارنے سے دریغ نہیں کریں گے۔خدا کے لیے اپنے بچوں کو نوکروں کے ساتھ دوستوں کے گھروں، مالز، بازاروں یا اسکولوں میں تنہا نہ بھیجیں۔والدین اور سرپرستوں کو ہر وقت ساتھ دینا چاہیے.آپ کو اپنا اور اپنے پیاروں کا خود ہی خیال رکھنے کی ضرورت ہے، لہذا براہ کرم زیادہ محتاط اور چوکس رہیں۔

برائے مہربانی اس پیغام کو آگے بھیجیں اور اپنے تمام رابطوں کے ساتھ شئیر کریں۔ 

0 Comments:

Post a Comment